Monday, June 25, 2007

Eieren/Eggs


De wekelijkse uitdaging van de Wednesdaystampers gaat over eieren. Behalve dat ik ze lekker vind om te eten, heb ik er niks mee. Ik heb er geen stempel van want ook Pasen vier ik niet, dus wat dan??? Het werd een heel "gepuzzel" en toen ik ineens mijn ovale pons zag, kreeg ik dit idee.


Puzzelstuk eerst met acrylverf behandeld en daarna er over gestempeld. De stempels zijn allemaal van het nieuwste stempelsheet van Ank de Back. Het papier van de eieren is van Club Scrap (fossil) waarvan ik een restje vond en zeer geschikt!

The weekley challenge at Wednesdaystampers is about eggs. Well I like to eat them, but have no stamps, do not celebrate Easter, so it was quite a puzzle to figure out what to do! Suddenly I found my oval punch and new what to do.

I painted the puzzle piece with acrylic paint and stamped over it. All stamps are from the latest stampsheet from Ank de Back. The paper of the eggs is a left over bit from Club Scrap (fossil) but just right.

No comments: