Wednesday, August 8, 2007

Vragen...??/ Questions...??

Met dit grappige kaartje wil ik deze keer zeggen, dat mochten er vragen zijn over stempels die ik gebruik of technieken, dan kun je me altijd een mailtje sturen. De commentaren kan ik niet beantwoorden (maar ik lees ze wel graag!). Ik wordt graag lastig gevallen met mail en doe altijd mijn best een antwoord te sturen!
Dit kaartje is gemaakt met stempels van Stampin Up! van de set Very Punny! With this fun card, I just want to let you know if you have questions about the stamps I use or the techniques I do, you can always sent me an email. I cannot answer the comments you make (though I love to read them!!). So just bug me about anything you want to ask, I will always try to mail you back. This card is made with stamps from Stampin'Up! from the set Very Punny!


No comments: