Tuesday, November 11, 2008

Sint Maarten

Ik ben er klaar voor! Laat de kinderen maar komen en hun liedje zingen voor het feest van Sint Maarten. Ik heb leuke verrassingszakjes gemaakt en natuurlijk een kaartje. Alle stempels die ik erop heb gebruikt zijn van Hero Arts.


In the Netherlands it is "St Martin's Day". It is a minor festival, mostly for children. The come and sing in front of your door with a little paper lantern and than they get candy. I made little surprise bags for them.
Of course I also made a card. All stamps are by Hero Arts.

4 comments:

christina d said...

I love the cards you made. They are so cute. The art you've done for Pamela at Firecracker is great too!

Marrigje said...

Das een leuk idee Hetty, wat zat er in de zakjes, als ik vragen mag? Met een baby van 9 dagen heb ik me er dit jaar heeeel makkelijk vanaf gemaakt. En omdat de straat open ligt, was het nog heel rustig ook. Jammer, want ik vind het wel altijd heel leuk die zingende kinderen langs de deur.

Groetjes
Marrigje

FireCracker082 said...

Hey Hetty!! stop over at my blog for post number 5 of the Christmas cards..I left a little something over there for you!

Ellen, said...

Via ARTSpecially kom ik even langs en heb genoten van je creaties! Wat een leuk idee om zakjes te maken voor de kinderen die langs komen.