Friday, February 27, 2009

Inkadinkado clear stamps

Ik heb zulke leuke nieuwe stempels gekocht! Het zijn de nieuwste clear stempels van Inkadinkado en deze heet Cats Galore. Ik moest er gewoon meteen een paar kaartjes mee maken. Hier zie je wat het geworden is! Als achtergrond heb ik scrappapier van K&Company gebruikt.


I just got some new stamps by Inkadinkado, called Cats Galore and I just had to play with them. Here are the first few cards I made with them. I used some scrap paper in the background by K&Company.

3 comments:

Marrigje said...

Mooie kaartjes weer Hetty.
Ik heb deze stempel serie toevallig vanmiddag ontdekt. ZOOO mooi, ik viel vooral op de vogelstempels. Maar als ik deze kaarten zie vind ik de poezen ook geweldig.
Groetjes
Marrigje

Anonymous said...

Hi Mum,

Wat een leuke kattenkaarten!! Zo snoezig!

Dikke KUS!
Yael

Alice said...

Wat een geweldig leuke kaarten Hetty!